Home
 Povijest
 Zašto čistiti
 Zakon
 Područje koncesije
 
 Cjenik
 O nama
 Sport i KDS
 Slike sa terena
 Oprema
 

  

Tako je to bilo '80-tih...

Vrsta goriva

 
Vrsta goriva koja se upotrebljava u ložištu kotla predstavlja važan faktor od kojeg ovisi da li će doći do pojave kondenzacije dimnih plinova, te kao posljedica toga do nisko temperaturne korozije na stijenkama kotla. 

 Kod upotrebe težih vrsta ložišnih ulja daleko je veća opasnost da dođe do pojave 

kondenzacije dimnih plinova nego kod upotrebe lakših vrsta ložišnih ulja.

 Na osnovu toga treba jako voditi računa kod izbora loživog ulja jer neodgovarajuća pažnja kod toga može uzrokovati velike štete za kotao i ostali dio dimovodnog sistema. Pri tome treba nastojati kod manjih kotlovskih jedinica za gorivo izabrati laka loživa ulja (sa sadržajem sumpora do 1%) tim više što su ovakve kotlovske jedinice smještene uglavnom u gusto naseljenim područjima te bi izbor težih ložišnih ulja doveo do većeg zagađivanja zraka.

 

 Kod većih kotlovskih jedinica iz ekonomskog razloga može se ići na izbor težih loživih ulja ali pri tome treba primjeniti kod izgaranja određene postupke koji sprečavaju kondenzaciju dimnih plinova (doziranje dolomita).
 

Za sprečavanje ili čišćenje gore navedenih neispravnosti u vašem sistemu ili dimovodu kontaktirajte nas na telefon ili na e-mail:

 Zanimljivosti

-Što kažu o nama
-Isječci iz tiska
 
 

 Nesreće

-Izgorjeli zbog
 neispravnog
 dimnjaka
-Zapaljeni dimnjak
 uzrok nesreće

 Što treba znati

1.  kondenzacija dimnih plinova
2. vrsta goriva
3. sadržaj sumpora u gorivu
4. temperatura rosišta dimnog plina
5. materijal dimnjaka
6. izolacija dimnjaka i dimnjake 
7. poroznost dimnjaka
8. visina dimnjaka i duzine dimnjake
9. pritisak zraka za izgaranje
10. karakteristika ložišta
11. minimalna snaga uređaja za loženje u trajnom pogonu
12. učestalost uključivanja i isključivanja iz pogona

 

Najbolji pregled

1024x768 sa

 Izrada:

 

5.0 ili noviji

©2004